Bel ons: (071) 515 70 47
<span>Het team</span> van Pimmetje

Het team van Pimmetje

Het team van kinderdagverblijf Pimmetje

kinderdagverblijf team

 

Kinderdagverblijf Pimmetje werkt uitsluitend met gediplomeerde pedagogisch medewerkers, zij vormen de basis van elke groep. Daarnaast bieden zij de kinderen een gevoel van veiligheid waardoor zij zich kunnen ontwikkelen, ook zijn de pedagogisch medewerkers het eerste aanspreekpunt voor ouders.

Het managementteam van de dagopvang bestaat uit een directrice en een locatiemanager.

 

Esther Stokkel – Directrice en eigenaar

“Na 8 jaar als groepsleidster in de kinder- en jeugdpsychiatrie gewerkt te hebben, wilde ik graag een nieuwe uitdaging in mijn werk. Een eigen bedrijf beginnen waarin we in een positieve en fijne sfeer voor kinderen zouden zorgen. Op 1 juni 2001 konden wij onze wens om een eigen kinderdagverblijf te starten in vervulling laten gaan. We begonnen samen met drie medewerkers met de Ernie’s, al heette die toentertijd nog gewoon groep 1.  In de loop van de jaren is Pimmetje flink gegroeid en hebben we sinds 2011 zelfs twee locaties: een locatie voor dagopvang en een locatie voor naschoolse opvang. Iets wat ik in de beginjaren nooit had kunnen bedenken. Toch blijft voor mij de uitdaging om ondanks deze groei dezelfde sfeer te behouden voor de opvang van de kinderen. Ik ben heel trots op de kwaliteit van Pimmetje, waar we nu voor staan. En ik ben heel trots op het vertrouwen van de ouders die ons toestaan met hun families mee te groeien. Het blijft bijzonder om de kinderen te zien opgroeien van hele jonge baby’s die nog totaal afhankelijk zijn tot kinderen die na schooltijd al zelfstandig thuis kunnen blijven en ons niet meer nodig hebben.

Pimmetje is voor mij meer dan zo maar een kinderdagverblijf. Ik wil dat het een plek is die gewaardeerd wordt door de ouders vanwege onze betrokkenheid bij de kinderen en ouders, de sfeer waarin we de kinderen opvangen en de hoge kwaliteit van kinderopvang. En daar zet ik me volledig voor in.”

 

IMG-20150330-WA0000 Jacqueline Stakenburg – Locatiemanager

Nadat ik op 25 jarige leeftijd mijn PABO opleiding heb afgerond, ben ik aan de slag gegaan als Pedagogisch medewerker in de Kinderopvang. Er waren toen niet veel vacatures binnen het onderwijs vandaar mijn keuze voor de Kinderopvang. Eigenlijk vind ik het werken binnen deze sector zo leuk dat ik hierin verder ben gegaan. Na ongeveer 10 jaar als Pedagogisch medewerker op diverse leeftijdsgroepen te hebben gewerkt besloot ik dat het tijd was om een carrière move te maken. Ik heb toen eerst een langdurige vervanging gedaan als Adjunct Locatiemanager. Dat vond ik hartstikke leuk. Het aansturen en begeleiden van een team Pedagogisch medewerkers, de contacten met de ouders, het helpen bij het begeleiden van kinderen waar extra zorg voor was etc. Ik heb toen de opleiding management in de Kinderopvang gevolgd. Na mijn diplomering ben ik als vaste Adjunct Locatiemanager gaan werken bij een middelgroot Kinderdagverblijf. Later ben ik doorgestroomd naar de Functie van Locatiemanager. Nadat ik meer ervaring had opgedaan kreeg ik als Locatiemanager 2 vestigingen onder mijn hoede, een grote locatie met gecombineerde Kinderdagopvang en NSO en een kleinere locatie met één verticale groep.  Bij Kinderdagverblijf Pimmetje is het besluit genomen om een Locatiemanager aan te stellen. Ik leek de geschikte kandidaat en ben in december 2014 gestart. Wat ik vooral bij Kinderdagverblijf Pimmetje heel prettig vind is de goede sfeer op de groepen. Je merkt dat de medewerkers hier met veel passie werken. Verder lopen de contacten met de ouders heel soepel en dat komt denk ik met name omdat de bereikbaarheid en de toegankelijkheid van de medewerkers en het management goed is. Ouders kunnen snel met hun vraag terecht en krijgen ook snel een antwoord. Dit alles maakt dat er bij Pimmetje, kinderopvang wordt geboden van hoge kwaliteit. Ik wil hier de komende tijd graag een bijdrage aan leveren.

 

 

 

Neem contact met ons op

Neem contact op heeft u een vraag of een opmerkingen? Stuur ons een bericht.