Bel ons: (071) 515 23 68
Mail ons: nso@pimmetje.nl
<span>Het team</span> van Pimmetje

Het team van Pimmetje

Ons team van de naschoolse opvang

BSO team

NSO Pimmetje werkt uitsluitend met gediplomeerde pedagogisch medewerkers, zij vormen de basis van elke groep. Daarnaast bieden zij de kinderen een gevoel van veiligheid waardoor zij zich kunnen ontwikkelen. Daarnaast zijn de pedagogisch medewerkers het eerste aanspreekpunt voor ouders.

Naast de pedagogisch medewerkers is er een groepshulp, zij ondersteunt bij de dagelijkse gang van zaken.

Het managementteam van de Naschoolse Opvang bestaat uit een locatiemanager en een adjunct, zij worden aangestuurd door de directrice.

  Esther Stokkel – Directrice en eigenaar

“Na 8 jaar als groepsleidster in de kinder- en jeugdpsychiatrie gewerkt te hebben, wilde ik graag een nieuwe uitdaging in mijn werk. Een eigen bedrijf beginnen waarin we in een positieve en fijne sfeer voor kinderen zouden zorgen. Op 1 juni 2001 konden wij onze wens om een eigen kinderdagverblijf te starten in vervulling laten gaan. We begonnen samen met drie medewerkers met de Ernie’s, al heette die toentertijd nog gewoon groep 1.  In de loop van de jaren is Pimmetje flink gegroeid en hebben we sinds 2011 zelfs twee locaties. Een locatie voor dagopvang en een locatie voor naschoolse opvang. Iets wat ik in de beginjaren nooit had kunnen bedenken.

Toch blijft voor mij de uitdaging om ondanks deze groei dezelfde sfeer te behouden voor de opvang van de kinderen. Ik ben heel trots op de kwaliteit van Pimmetje, waar we nu voor staan. En ik ben heel trots op het vertrouwen van de ouders die ons toestaan met hun families mee te groeien. Het blijft bijzonder om de kinderen te zien opgroeien van hele jonge baby’s die nog totaal afhankelijk zijn tot kinderen die na schooltijd al zelfstandig thuis kunnen blijven en ons niet meer nodig hebben.

Pimmetje is voor mij meer dan zo maar een kinderdagverblijf. Ik wil dat het een plek is die gewaardeerd wordt door de ouders vanwege onze betrokkenheid bij de kinderen en ouders, de sfeer waarin we de kinderen opvangen en de hoge kwaliteit van kinderopvang. En daar zet ik me volledig voor in.”

 

Yvette Yvette Zijlma – Locatiemanager NSO

“Na 5 jaar vestigingsmanager NSO te zijn geweest in het noorden van het land en na mooie reizen te hebben gemaakt over de wereld, ben ik nu met veel plezier aan het werk als locatiemanager NSO bij Pimmetje.

In mijn werk als locatiemanager ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen de locatie. Samen met het team zet ik mij volledig in om goede kinderopvang te bieden, waarbij kwaliteit hoog in het vaandel staat. De warme en huiselijke sfeer, het team, de kinderen en de ouders zorgen ervoor dat ik elke dag met veel plezier naar mijn werk ga. “

 

Evelien.1Evelien Walvaart – Adjunct locatiemanager NSO

“In september 2012 ben ik begonnen als adjunct-locatiemanager bij Pimmetje.
Daarvoor heb ik ruim 8 jaar gewerkt bij een andere, grote kinderopvang organisatie in Voorschoten. Door de jaren heen heb ik veel ervaring opgedaan in het werken met kinderen en het begeleiden van de medewerkers op de werkvloer. Bij Pimmetje kan ik deze ervaring goed inzetten. De kleinschaligheid van de organisatie biedt veel extra mogelijkheden in het bieden van kwalitatief goede opvang. Daarnaast zorgen het contact met de medewerkers, de kinderen en de ouders er voor dat ik met veel plezier en enthousiasme naar mijn werk ga. Naast mijn werk ben ik getrouwd en moeder van twee schoolgaande kinderen.”

 

Direct contact

Neem contact op heeft u een vraag of een opmerkingen? Stuur ons een bericht.

Laatste Nieuws